FAQ
DIN RESERVATION
Hvad hvis min servicemedhjælper løber tør for aftalt tid?

Vore rengørings hjælpere/servicemedhjælpere vil arbejde utrætteligt for at sikre, at de er så effektive som muligt i den tid, du har valgt. Hvis i føler, at den tid, der er afsat til rengøringen er for kort eller for lang, så sig det til os. Du kan vælge at forlænge perioden, så de kan nå alle opgaver, eller du kan fastholde bookingen og prioritere visse områder af dit hjem.

Hvad hvis min servicemedhjælper ikke møder op?

Vi matcher omhyggeligt dig til en servicemedhjælper, som vi er sikre på vil rengøre dit hjem til den flotteste/reneste standard. Hvis det meget sjældne tilfælde forekommer at din servicemedhjælper er forsinket, vent venligst op til 30 minutter på at servicemedhjælperen ankommer. Servicemedhjælperen vil gøre rent den fulde tid du har betalt for.

Hvis din servicemedhjælper ikke ankommer inden for 30 minutter efter din bestillings start tidspunkt, bedes du kontakte vort kunde team via Live Chat eller telefon. De vil være i stand til at hjælpe dig med det samme.

 

Får jeg den samme servicemedhjælper hver gang?

Alle kan lide rutiner og faste folk, og det kan vi også. For alle faste rengøringer forsøger vi at koble dig med en servicemedhjælper, der vil være din fremtidige servicemedhjælper. Vi skaber forbindelsen og du kan opbygge et godt forhold til din servicemedhjælper!

Kan I sende en erstatnings servicemedhjælper, hvis min faste servicemedhjælper ikke møder op?

Selvfølgelig Hvis din normale servicemedhjælper går på ferie eller er fraværende af anden grund så sig det til os, og vi vil tilbyde en midlertidig servicemedhjælper til erstatning, for din servicemedhjælper mens denne er væk.

Skal jeg være hjemme, mens der bliver gjort rent?

Vi vil anbefale at du møder din servicemedhjælper på det første besøg for at vise omkring i dit hjem. Det er en mulighed for dig til at fortælle om eventuelle specifikke opgaver eller ønsker. Hvis du ikke kan være hjemme - så bekymre dig ikke! Din servicemedhjælper vil foretage en standard rengøring eller følge eventuelle ønsker bestilt i bookningen. Fra tid til anden kan servicemedhjælperen være for sent på det. Desværre kan vi ikke kompensere dig for din arbejdstid eller personlige tid brugt på at vente, så kontakt os straks, hvis din servicemedhjælper ikke er kommet.

Kan jeg give min servicemedhjælper et sæt nøgler?

Nogle af vores fasteabonnement kunder vælger at udveksle nøgler med deres rengøringsassistenter, når de har mødt dem for første gang. Bemærk venligst, Trin for Trin Service er ikke ansvarlig for udveksling og / eller returnering af nøgler mellem dig og din servicemedhjælper. Hvis du ikke ønsker at give din servicemedhjælper et sæt nøgler, kan du også lægge nøglerne i et sikkert skjulested på din ejendom, og bekræft placeringen i yderligere kommentarer ved reservationen.

Kan jeg afbestille reservationen?

Sidste minuts aflysninger og ændringer indvirker på den daglige tidsplan og servicemedhjælperens indtjening, så hvis du er nødt til at annullere eller omlægge din booking (disse situationer dukker op for os alle på et eller andet tidspunkt!), skal du gøre det mindst 48 timer før din reservation finder sted. Dette giver din servicemedhjælper den bedste chance for at finde en anden booking.

Manglende orientering omkring aflysning eller ændring i booking med mindst 48 timers varsel vil resultere i et afbestillingsgebyr på 300 kr.

DIN SERVICEMEDHJÆLPER
Hvad er det for nogen service ydelser min servicemedhjælper kan udføre indenfor rengøring?

Alle kan lide at deres bliver rengjort på en bestemt måde, og det er helt op til dig, hvordan du ønsker din servicemedhjælper rengører dit hjem og de særlige områder, du ønsker de skal fokusere på. Du kan tilføje specifikke opgaver og anmodninger i kommentar feltet pâ bookingsiden eller fortælle det, når de kommer i dit hjem. Men dette er vores generelle service:-

Køkken

  • Tørre støv af
  • Rengøre vasken & vaske tallerkener
  • Rengøre mikrobølge & alle apparater
  • Støvsugning eller rengøring af gulve
  • Fjernelse af affald fra skraldespande og tømme affaldsposer
  • Tør køkken borde, det øverste af ovnen og tømme affaldsposer
  • Rengøre ydersiden af køleskabet og ovn

Badeværelser

  • Tørre støv af
  • Rengøre toiletter
  • Rense bruseren og bad
  • Vasken vil blive efterladt skinnende
  • Rengøre alle spejle & inventar
  • Støvsugning eller rengøring af gulve
  • Fjernelse af affald fra skraldespande og erstatte affaldsposer
  • Håndklæder hænges pænt

Soveværelser & generelle omrâder

  • Tørre støv af
  • Pudse spejle & inventar
  • Støvsugning eller rengøring af gulve
  • Fjernelse af affald
  • Rede senge, skifte lagner og betræk
  • Lægger tøj pænt sammen
  • Tørre stole og borde

Hvad kan min servicemedhjælper ikke?
Vi kan i øjeblikket ikke tilbyde følgende grundet sikkerhed, forsikring og andre årsager medmindre opgaven bliver udført af fagfolk.

  • Rensning af udvendige vinduer højere end stueetage
  • Tæpperens
  • Fjernelse af animalsk affald
  • Rengøring af udendørs fliser
  • Fjernelse af farlig svamp/asbest
  • Industriel rengøring
  • Flytte tunge møbler eller Industrial maskiner og redskaber
Skal min servicemedhjælper bringe sine egne rengørings midler/forsyninger?

Ja, din servicemedhjælper kan bringe deres egne rengørings forsyninger med dem for et lille gebyr. Det eneste du skal er at vælge boksen rengøringsmateriel på bookingsiden. Der er et gebyr på 50 kr.op til 3,5 timer rengøring og 100 kr. gebyr for rengøring på 4 timer eller længere dog højst 8 timer.

Din ordre kan f.eks.inkluderer dette:

  • Køkken rengøring
  • Badeværelse rengøring
  • Vindue & glasrens
  • Toilet desinfektionsmiddel
  • Ovnrens
  • Produkter mod kalk
  • Super absorberende klude
  • Gummihandsker

Bemærk venligst, at af en række årsager, herunder hygiejniske, tager din rengøring assistent/servicemedhjælper ikke støvsuger, kost eller spand med, så sørg for, at disse er tilgængelige for rengørings / servicemedhjælper, hvis han/hun har brug for det.

Kan jeg give drikkepenge til min servicemedhjælper?

Det er helt op til dig!

Kan jeg stole på min servicemedhjælper?

Ja, din servicemedhjælper er gået gennem en omfattende ansøgningsproces, herunder et personligt interview, reference tjek og en 3. part sikkerheds screening som straffeattest. TRIN FOR TRIN SERVICE bliver bedømt af kunderne efter hver rengøring/service og er nødt til at leve op til de allerbedste kundeanmeldelser.

VORES SERVICE
Kan jeg bestille en servicemedhjælper og få udført arbejdet samme dag?

Vi tilbyder ikke dag til dag rengøring/service (endnu!), men vi tilbyder næste dag rengøring eller service!
På hvilket tidspunkt kan jeg bestille en servicemedhjælper online?
Døgn Rundt, syv dage om ugen.

Tilbyder Trin for Trin Service forsikring?

Selvom det forekommer meget sjældent, kan der opstå ulykker Hvis en medhjælperhar haft et uheld f.eks. har slået noget i stykker eller lignende, så er det bedst at følge nedenstående trin:

  • Tal med din medhjælper for at finde ud af, hvad der er sket, og forsøg at løse problemet direkte med dem. Alle TRIN FOR TRIN SERVICE servicemedhjælpere er private/selvstændige, de kan have deres egen forsikring.

  • Home forsikring: Hvis det er vanskeligt at løse problemet direkte med din servicemedhjælper, så kontakt din egen indboforsikring, og du vil sandsynligvis være i stand til at få "uheldet" dækket af din egen indboforsikring.

  • Trin for Trin Service forsikring: Hvis det via de to ovennævnte metoder ikke lykkes i at løse sagen, bedes du kontakte Trin for Trin Service HQ. Trin for Trin Service har en offentlig ansvarsforsikring, som dækker visse utilsigtede skader. Dog skal de første to metoder, der er anført ovenfor være udtømt, før der kan fremsættes krav til Trin for Trin Service. Vi vil hjælpe med forsikrings anmeldelsen, men kan ikke garantere noget da det i sidste ende bestemmes af forsikringsselskabet. Hvis Trin for Trin service skal anmelde til forsikringselskab, kræves der et gebyr på  Kr. 2500, som skal betales af kunden. Flere oplysninger om forsikring - ring til os.
Kan Trin for Trin Service tilbyde hoved rengøring af slut lejemålet/hovedrengøring?

TRIN FOR TRIN SERVICE rengøringsassistenter/servicemedhjælper specialiserer sig i almindelig rengøring snarere end slutning af lejemålet eller hovedrengøring. Trin for Trin Service handler om at finde en perfekt servicemedhjælper til dig, som du kan stole på og som gør dit hjem rentregelmæssigt.

Hvordan booker jeg?

Pâ hjemmesiden om Trin for Trin Service.dk indtast dit postnummer og følg online booking processen. Det tager kun et øjeblik. Du kan vælge type af service, tid og dato, der passer bedst for dig og derefter betale trygt og sikkert online. Ingen kontanter, ikke flere telefonopkald, ikke mere besvær!

Har i en service medhjælper i mit område?

Vi er nu i 10 byer over hele Denmark og udvider konstant! Vi vil bede dig om dit postnummer, når du booker, og dette vil automatisk bekræfte, om vi har en afdeling i dit område. Hvis ikke, behøver du blot at indtaste din e-mailadresse, når du bliver bedt om det, og vi giver besked, så snart vi kan levere en servicemedhjælper i dit område!

Hvor længe bør jeg booke for?

Det er virkeligt afhænger af opgaven. Hvis det er en rengøringsopgave så kommer den an på hvor meget og hvor grundig rengøring skal være.

PRISER OG FAKTURERING
Hvordan betaler jeg?

Vi har fjernet kontantbetaling helt, så der skal ikke bruges tid på at finde penge frem og de skal ikke ligge pâ bordet!

Al betaling sker online via vores betalingsformidler portal. Vi accepterer alle større debet-og kreditkort, herunder Visa/dankort American Express og alle transaktioner er krypteret for din sikkerhed. Vi gemmer ikke nogen kortnumre.

Hvornår bliver pengene trukket fra min konto?

Hvis du har reserveret en regelmæssig rengøring/service, vil din betaling blive trukket på samme dag og tidspunkt hver uge eller hver fjortende dage. Betaling vil automatisk blive trukket fra dit kort 24 timer efter hver rengøring/service.

Hvad er prisen for en servicemedhjælper?

Rengøringen/servicen koster 159 kr. per time, uanset om det er en gang om ugen, hver anden uge eller én enkelt gang rengøring/service. Der er ingen administrations- eller agentur- gebyrer. Hvad du ser, er hvad du betaler! (der lægges et tillæg på hvis arbejdet udføres uden for normale arbejdstid eller lørdag, søndag og helligedag)

Hvad hvis jeg har overbetalt?

Dette bør ikke ske, men hvis du nogensinde har en forespørgsel angående en potentiel overbetaling eller anden fakturerings problem, kan du kontakte os på Live Chat, telefon eller e-mail og vi vil løse det for dig asap!

KUPONER
Hvordan indløser jeg en kupon?

Du har mulighed for at indtaste voucher koder under booking-processen før du indtaster nogen betalingsoplysninger.

Hvis du bruger en rabatkode fra en rabat websted, bedes du kontakte kunde teamet via LiveChat / telefon for at finde ud af, hvordan at vi arrangerer og planlægger din rengøring.

Har du flere spørgsmål?
Ring til os: 5030 4664 eller send os en E mail: ask@trinfortrinservice.dk

Kontakt osTrin for Trin ServicekrTrin for Trin Service
Kontakt os

Søndre røsevej 30

2791 Dragør 

Savværket 32Gram6510Denmark

Call Us On

+ 45 2783 5627

Email Us

info@trinfortrinservice.dk

 

Jylland og Øerne

Savværket 32,

6510 Gram

+ 45 2783 5627

info@trinfortrinservice.dk

Sociale medier

Payment options
© 2014 Trin for Trin Service - All rights reserved